جرعه وصال


نیایش

خدایا یادت میاد چقدر گناه کردم؟ نه،یادت نمیاد چون تو گناهای کسی که توبه میکنه رو میبخشی و همه اونارو فراموش میکنی.....

خداجونم یادت میاد فکر میکردم تنها شدم دیگه کسی رو ندارم ولی تو،تو گوشم خوندی که تنها نیستم.گفتی از رگ گردنم بهم نزدیکتری پس خدایا نذار ازت دور بشم حتی به اندازه یه موی رگ!

گفتم خدایا از همه دلگیرم               گفت حتی از من؟

گفتم خدایا دلم را ربودند                 گفت پیش از من؟

گفتم خدایا چقدر دوری                   گفت تو یا من؟

گفتم خدایا تنهاترینم                      گفت پس من؟

گفتم خدایا کمک خواستم               گفت از غیر من؟ 

گفتم خدایا دوست دارم                  گفت بیش از من؟

خداجونم دوست دارم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 2 دی 1391برچسب:,ساعت 12:34 توسط سلما| |


Power By: LoxBlog.Com